tegnap d.u. óta Csempit mintha áthuzalozták volna. szépen 2.5 órákat aludt egész reggelig, mondjuk most persze d.e. nem nagyon megy neki az alvás. de akkor is, egész jól magamhoz tértem azoktól a plussz 2 óráktól.

megnézegettem egy divatmagazint, interneteztem, és egy kicsit olvastam is. spenótot főzök, remélem készen lesz, mielőtt Csempi teljesen felébred, mert nagyon éhes vagyok.

és még egy jó hír, jönnek anyuék hétvégén:)

valamit tökre írni akartam még, de elfelejtettem..

Szerző: miaúúúú  2009.11.12. 12:17 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimmiescsapata.blog.hu/api/trackback/id/tr311519949

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása