sajnos Radírka az elmúlt időben nem volt túl fényesen. visszajött a pocakfájás, éjjel 20 percenként ébredt, nagyon leszívott minket az elmúlt pár nap... talán valamivel jobb a helyzet már most is nagy bőszen püföli a kis elefántjait:)). voltunk egy baba-mama klubban, meg irogatok is a fórumjukba, de nem nagyon fogadtak be minket, úgy érzem. azért ez már tényleg gyász, h egy virtuális közösség is "kilök magából" totál antiszoci vagyok ezek szerint..

napok óta azon töröm a fejem, h hogy hívták a sörgyári capriccóban a fenyves ébred még homályos kütyüt, de nem jut eszembe, és annnnnnyira kurnyára idegesít, h csuda.

szülinapomra megyünk haza veszprémben, és egy darabig maradunk is, az bizti. internet lesz, mert apunak azt vettem karira (feltöltős) valahogy csak kell kontaktálni a külvilággal..

tegnap nézegettem a facebookot, és láttam, h a bábynak is van klubja, és véletlen csatlakoztattam magam, pedig csak a tagokat nélztem, visszacsinálni nem tudom, mert angolul van.. elég ciki, de ez van.

 

 

Szerző: miaúúúú  2010.03.09. 09:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimmiescsapata.blog.hu/api/trackback/id/tr431823236

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása