gyönyörű idő volt ma is. azt nem is írtam, h az első ilyen szép napos idő alkalmával elmentünk a csapattal sétálni a közeli berekbe. tök jó idő volt, én 1 szál pólóban voltam. na és sétálunk gyönyörködünk, egyszer csak Bubi eltűnt a rekettyésben, és arra lettem figyelmes, h vágtat vmi bazi nagy izé, Bubi meg utána. a következő pillanatban a bokrok közül tör ki egy SZARVAS igen, tényleg egy bunkó nagy igazi szarvas vágtatott el a babkocsitól kb 2m-re, Fufi meg utána, sírva vinnyogva üldözte. na én meg fütyültem, kiabáltam meg minden, és pár perc elteltével padló gázzal érkezett kutyafej, aki azzal a lendülettel belefeküdt vmi dögbe, aztán egy pocsolyába.

vizes büdös vadász Fufi volt a nap hőse:))

Szerző: miaúúúú  2009.11.19. 21:03 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimmiescsapata.blog.hu/api/trackback/id/tr901537874

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása