na ja és kinéztem megint egy babakocsit, ez már csak 70000huf leárazva, közelítünk a valóság felé. vasárnap volt először jó idő, kis csapattal elmentünk sétálódni, végre egy nem kurva nap, egészen addig míg Fufika nem talált egy döglött halat. olyan iramban rohant belehemperegni, h esélyem nem volt megállítani.

uh szépen elindultunk hazafelé a hullaszagú kutyával, meg a roncs babakocsival, ja én meg tökig sárosan mert elbámészkodtam, és belegyalogoltam egy pocsolyatengerbe. viszont találtam egy kurva jó sapkát.

aztán mire kifürdettem Fuffantyút, majd szétrókáztam magam, mert amúgyis nagyon oda vagyok a halért, hát még ha egy rég elhullott példányról van szó. ám.

ja és hívtak a gyerek krízis szállós találkozóra, mondtam momentán nem megy, és most én is úgy köszönök el mint az intézetis gyerekek,

csá, csumi,csőtészta!

Szerző: miaúúúú  2010.02.23. 13:19 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimmiescsapata.blog.hu/api/trackback/id/tr531783611

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása