szegény kicsi Radirka beteg. tegnap óta hőemelkedése van. du elmentünk dokinénihez, aki elküldött minket mellkasröntgenre, hasi és koponya uh-ra. minden negatív lett, szerencsére. a torka piros, kicsit köhécsel, és még annyit se bír aludni mint eddig. annyira sajnálom csórikámat.:(((

azt mondta a dokkernéni, h ahányszor csak akarja, szopiztassam, hát szinte óránként cicin van, és eszik kínjában. átlagosan fél kilót híznak a gyerekek 1 hónap alatt, Csempike 1,5 kg-t! nem kövér, csak husis, de akkor sem biztos h jó óránként eteteni..

nemtom, tanácstalan és fáradt vagyok. Csempi születése óta nem aludtam 2 óránál többet egyben, és eddig napi szinten 5óra volt a legtöbb, de az is 4 alkalom összeadódva. én nemtom ezt más hogy bírja, én eléggé oda vagyok.

de Csempi olyan cukker...és a nap is süt:)

Szerző: miaúúúú  2009.11.18. 10:08 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimmiescsapata.blog.hu/api/trackback/id/tr331533770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása