na már megint jó rég nem írtam, de "lófasztse alszok csakazértse" _eposzi jelző_ Radírka nem igen hagy a géphez kerülni. pedig hihetetlen dolgok történnek velem furtonfurt. például szereztem elképesztően jó vegán recepteket (nem, nem őrültem meg, de Radírka miatt nem ehetek se tojást, se tejtermékeket- persze krumplit, csokit, meg egy csomó más mindent sem), szóval baromi egészségesek leszünk, nem mellesleg Uzsgyika imádja a hajdinát, talán még a pászkánál is jobban.

aztán minden nap beszélgetek jóanyámma-apámmal, csuda izgi dolgokról, mondjuk mikor apu azt mondta, h olyan hülyék herenden mint a segglyuk, fingjuk sincs a besamel mártáshoz, meg a párolt zöldségek állagához, és h legszívesbben fejükre húzta volna az egész szart, az tényleg vicces volt. tisztára mint Michael Duglas az Összeomlásból, csak nem bészból ütő, naem főzőkanál lehetett a kezében.

aztán Uzsgyika megevett negyed kiló vajat, amit az asztalon felejtettem, de tényleg, még soha semmit nem csent el, most viszont fényesre nyalva ott volt a vaj papírja a kuckójában, szerencsétlen még a bűnjelet is szarul rejtette el, aztán végigrókázta az összes szőnyeget, és este mindössze 1db háztartási kekszet tudtam belédiktálni, úgy sajnáltam csórikámat...

 

Szerző: miaúúúú  2010.02.01. 16:39 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimmiescsapata.blog.hu/api/trackback/id/tr441720333

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása