na hát nyíljanak a pezsgők, szórodjon a konfetti, Radirka tegnap éjjel 9-hajnal 4 ig aludt, azaz 7!!!!!!!!!!!!! órát, totál oda vagyok meg vissza. igaz én csak 5 órát aludtam, mert kiolvastam a nick hornby új könyvét a meztelen julietet, és kiszabott jó volt, szóval én 11 kor aludtam el, de ze az 5 óra is maga volt a kánaán, az meg h most is alszik, egyszerüen hát szóhoz se jutok. lehet, h ez a homeonéni mégiscsak jót tett a kis bogyocskáival, bár nincsenek illúzióim, egyáltalán nem bizti h ez örökkön örökké így lesz, de a tudat, h képes 7 órát is aludni egyben reménnyel tölt el. megaztán itt volt a kata, aki azt mondta, h tiszta úgy nézek ki mint kate moss, mondam, h aha, csak ő 190cm én meg 170, ő kb 40kg én meg 60, ja és ő szőke én meg barna, de amúgy tok úgy nézek ki télleg. ja és drogos se vagyok:). na mindegy, azért a "karcsúságomra " tett megjegyzés jól esett:). bezzeg Radírka, már 7.5kg, semmi köze kate mosshoz az biztos:DD... tegnap voltunk sétálni, jól bebugyoláltam radírkát, beraktam abba a csoffadt babakocsiba (a tetejét egy madzaggal kell hozzáerősíteni a tolókájához, máskülönbe szétesik, na mindegy, megszereltem, hozzám képest a meggájver kutya fasza. szóval sétáltunk, olyan bazi hideg volt, h szegény uzsgyika majdbnem eltört a kanyarban, de azért élveztem, h végre kimozdultunk a szaros pelenák mellől...

Szerző: miaúúúú  2010.01.25. 09:28 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimmiescsapata.blog.hu/api/trackback/id/tr81699861

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása