úgy fest, h jó és rossz éjszakák váltogatják egymást, ezen már nem is filozók. viszont tegnap ránktapadt egy kismacsek, aztán egy autó alól kellett kiszedni. felhívtam tónit, h kell e neki egy macs, de a válasz nemleges volt. egész éjjel azon filóztam, muhaha abban a 2 órában amikor nem szoptattam, h mi legyen a sorsa. végül úgy döntöttem, marad. outdoor macskaként, lakhelye egyenlőre a garázs (fűtött), aztán meglátjuk, h szocializálódik. ha túllesz a bolha és féregírtáson, összeeresztem Uzsgyival, aki már most totál kész van tőle:))). igazából ő a fő szempont, nagyon jól fog jönni neki egy haver, meg tökre hasonlít a Rozsdára.. a neve Vombatka lett, Szombatka iránti hódolatból.

 

Szerző: miaúúúú  2009.11.13. 10:13 Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://mimmiescsapata.blog.hu/api/trackback/id/tr801521975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása